spinning - erő, egészség

Kezdjük

Tekerj velem

Szűcs Ági vagyok.

Mint a legtöbb ember én se voltam megelégedve a testalkatommal. Közel 30 kg felesleg volt rajtam. Szerettem volna ezen változtatni. Több sportot, edzést is kipróbáltam az évek alatt, de a legnagyobb eredményt a Spinningel értem el. Hat éve kezdtem el ezt a mozgásformát. Rövid időm belül látszott a változás. Közel egy év alatt sikerült leadnom a túlsúlyt.

2017-ben elvégeztem a SpinRacing oktató tanfolyamot és azóta napi szintem tartok órákat. Mivel saját bőrömön tapasztaltam a Spinning jótékony hatásait, így ezt szerettem volna minél több embereknek megmutatni. Hiszen ez egy komplex kardió mozgásforma, ami jótékonyan hat a szív és érrendszerre, segít az alakformálásba és stressz oldó hatású egyaránt.



2019-ben igyekeztem tovább fejleszteni a tudásom és elvégeztem a Csoportos Fitness Instuktor OKJ-s képzést.

2019-ben elvégeztem a TRX oktatói tanfolyamot is. Így a vendégeimnek a kardió edzés mellett már izomtónus fokozásra is van lehetőségük. Lényege, hogy az ember a saját testsúlyát használja az edzés során, így a hatás látványos és gyors!

SPINNING

A spinning beltéri, csoportos, zenés kerékpáros edzés. Edző vezetésével folyik az óra, a gyakorlatok fejlesztik a szív- és tüdőkapacitást, valamint az izmokat. Nagyon hatékony edzés és gyorsan lehet vele fogyni is. Az óra során nincs szükség technikás mozdulatokra, sem különösebb mozgáskoordinációra. Nem okoz csont- vagy ízületi terhelést, így a fájós hátú embereknek is jó választás.

App

HOGYAN ZAJLIK EGY SPINNING ÓRA?

Hatvan perc hosszú egy spinning edzés. Az edzés során ritmusra kell tekerni, ösztönző zenére, amely segít az erőfeszítés intenzitását tartani. A munka alapját a különböző testhelyzetek és ütemek adják. Egymást követik a pulzusemelő, gyors (sprint) szakaszok és az aktív pihenő szakaszok. A spinning amilyen egyszerű, olyan hatékony, nincs másra szükség hozzá, mint az ellenállásra, azaz egy kerék elfordítására, hogy a hajtás könnyebb vagy nehezebb legyen. Az intenzitás egyénileg szabályozható, mindenki magának állítja be az ellenállást erőnléti szintjének megfelelően.

Image

Spinningeljen
Szíve és érrendszere egészségéért

Alakformálástól a teljesítménynövelésig mindenre megfelelő a teljes értékű spinning edzés, amely a legszélesebb kör számára elérhető mozgásforma, ráadásul jótékony hatással van a szívre és érrendszerre. Ez az edzésforma ellenállóbbá, erősebbé és nagyobb teljesítményűvé teszi szívét. Az órák során érezhetően nő a tüdőkapacitása, állóképessége és javul vérkeringése.

Spinningeljen
A kikapcsolódásért

Szeret teljesen kikapcsolódni? Akkor próbálja ki a spinninget! Ideális mozgásforma a fáradt gőz kiengedéséhez és a mentális egészség javításához. Oktató vezeti, a csoport követi, amely kellőképp ösztönzi Önt is, hogy egyre jobb legyen! Fel tudja pörgetni teljesítményét annyira, hogy akár 25 km-t letekerjen egy edzés alatt. Eközben senkinek nem kell gondolkodnia: a spinninghez nem kell motorikus ügyesség, mozgáskoordináció... egyszerűen csak mozgassa a lábát!

Image
Image

Spinningeljen
A fogyásért

A spinning tökéletes módszer, ha rövid idő alatt akar fogyni! Megdolgoztatja mind az izomzatot, mind tüdőt- és mindkettő elengedhetetlen a fogyáshoz. A javasolt edzésintenzitás és terhelési időtartam nagymértékű kalóriafogyasztással jár (számoljon 700 kCal-t edzésenként, de ez függ a testtömegétől, a szintjétől... és az elszántságától is)! Ez a mozgásforma, amit ki kell próbálnia, mert ezzel adhat le a legtöbbet, ettől jól fogja érezni magát a bőrében, mivel az edzés alatt maximális mennyiségű endorfin, ún. „boldogsághormon” szabadul fel a testében.

Spinningeljen
Az alakformálásért

A spinning nem csupán a súlyfelesleg leadásában lesz segítségére, hanem feszesebbé tételében is, ráadásul úgy, hogy kíméletes az ízületeivel szemben. Az edzések során ezzel az extra feszesítő módszerrel növeli izmai erejét és állóképességét anélkül, hogy méretükből vesztene.

Image
Image

Meglátja majd, hogy a spinninggel egész évben meg tudja őrizni alakját és erőnlétét. Ez az ideális tevékenység a stressz levezetéséhez, a kikapcsolódáshoz, alapos megizzadáshoz és szórakozáshoz! Természetesen, hogy érvényesüljenek a spinning jótékony hatásai, hetente legalább kétszer kell gyakorolnia
Nincs több kifogás: most már bármilyen időjárásban tud kerékpározni!


TRX

Mi az a TRX, és milyen hatást érhetünk el vele?

A testmozgás elengedhetetlen a jó közérzet, és az egészséges életmód kialakításában. Számos mozgásforma létezik, és a sportolni vágyók különböző igényei újabb és újabb módszereket hívnak életre. Ennek is köszönhetően manapság nagyon elterjedtek az újfajta fitness edzések. Mindig találkozhatunk valami újdonsággal, ha betérünk egy fitness terembe.

A TRX is ilyen újfajta edzésmódszer. Előnye, hogy mobilis és könnyen szállítható eszköz, így bárhova magunkkal tudjuk vinni, és otthon is hatékonyan használhatjuk.

Lényege, hogy az ember a saját testsúlyát használja az edzés során, így a hatás látványos és gyors! Sokféle gyakorlat végezhető vele, és a változatos munka még inkább meghozza a gyümölcsét. A TRX egyszerre mozgatja meg az egész izomzatot, ami nagyon egészséges, és kevésbé megterhelő az ízületeknek.

App

A TRX fejleszti az összes izmot, átformálja az egész testet, és növeli az állóképességet.

Ha ki szeretné próbálni ezt az új, és rendkívül hatásos módszert, keressen fel! Higgye el, az eredményt rövid időn belül látni fogja.

Bár a TRX-et az amerikai hadsereg fejlesztette ki, hogy a katonák bármikor és bárhol tudjanak edzeni, egyre nagyobb teret hódít napjainkban, a hétköznapi életben.

A TRX-nek hatalmas sikere van, idővel Te is fogod magadon érezni, hogy mennyit fejlődsz az edzések során. Ha szeretnéd kipróbálni, gyere, látogass el hozzám, de ha kérdésed van, akkor is bátran keress fel!

Miért válasszuk a TRX-et?

Ez a sportág az Egyesült Államokban már hatalmas népszerűségnek örvend, Magyarországon viszont még csak nem olyan régóta indult meg ennek az edzésformának az aktív űzése. A legnagyobb előnye ennek a sportágnak az, hogy minimális az eszköz- és helyigénye is egyaránt.

Image
Image

A TRX egyre inkább elterjed és nagyon hasznos edzésforma, de miért is válasszuk pont ezt az edzést?

  • Testünket a mindennapi élet kihívásaira készíti fel. Nem az izomépítés és a testépítés a célja, hanem a kiegyensúlyozott, és maximálisan terhelhető izomzat.
  • A TRX a test természetes képességeit erősíti és fokozza, ellentétben a konditermi gépekkel.
  • A TRX sajátossága, hogy előtérben helyezi az úgynevezett core izmok megerősítését (a core izmok az ágyéki gerincszakasz körüli izomhúrok). Ez azért nagyon fontos, mert ezen izomcsoportok erősségével javítjuk a testtartásunkat, és figyelni tudunk a gerincoszlop tartására is.
  • Harmonikus, arányos izomzatot hoz létre testünkön.


ÓRAREND

17 18 19 20
Hétfő Zsírégető SpinRacing SpinRacing Szandival
Kedd SpinRacing Súlyzóval 20:15-21:15 TRX
Szerda Zsírégető SpinRacing SpinRacing
Csütörtök TRX TABATA SpinRacing TRX
Péntek Zsírégető SpinRacing SpinRacing Szandival
Szombat
Vasárnap SpinRacing SpinRacing